Ibland blir man bara så glad!

Satt och funderade på vad jag skulle skriva för tråkigt inlägg idag. Om att vi haft vår längsta dag i skolan på evigheter (9-16) och att vi därför var tvungna att vara hemma och vila upp oss genom att läsa psykologiboken både torsdag och fredag.

Men så var det ju en annan sak jag skulle berätta. Det var nämligen så att jag hittade en jättefin kjol på MQ, av Esprit, och så var den slut i min storlek. Överallt, precis överallt... Till slut frågade jag på den sista MQ-butiken, i Forum, och en jättesnäll kille frågade om han skulle ringa och fråga någonstans om de kunde skicka den. Åh! Jag blev glad. Och sen får han dessutom svaret att de gör det, åh, vad verkligt glad jag blev =)

Det lyste upp min dag, verkligen det där. Jag brukar inte ofta hitta kläder som jag känner så för, men den här gången så... Och så kan jag få den ändå, tack vare den här killen som verkligen ville att jag skulle bli nöjd! Fler såna personer i klädaffärer tycker jag =)

Bara för att jag blev så glad igen när jag skrev det där kände jag knappt hur kallt det är här. De har inte satt på värmen än... Får väl ta mej ut till Ärna och köpa en värmetröja snarast möjligt. Åt Hampus. Han har nämligen tagit min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0