Kommer hem till slut!

Då har jag äntligen fått CSN =) Och nu har jag äntligen beställt biljetter hem över nästa helg. Strax ska jag också beställa julbiljetten hem, ska bara dubbelkolla med Hampus när han tänkt att åka, jämföra med olika dyrhet på mina biljetter och se när det blir... Nu finns ju äntligen tågbiljetter hela vägen hem.. det var kanske tur att inte pengarna kom tidigare för då hade jag säkert tagit buss halva vägen istället, som jag gör i helgen. Men det kanske inte är värt, för man vet ju inte om det kanske är snöstorm där i december.. inte säkert, även om den troligen kommer i januari som vanligt. Och då är det bäst att ha samma biljett hela vägen hem så finns det en chans att man får hjälp att komma hem hela vägen trots förseningar och annat jobbigt. Så... nu är det julklappar och kursböcker som ska köpas för de pengar som är kvar - och stand up på tisdag såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0