Hur?

Ibland, som speciellt idag, undrar jag hur sjutton man ska hålla sig barnfri tills man pluggat klart?!

Det föds små bebisar till höger och vänster, snart sagt alla man känner har en liten, så var ska detta sluta? Senast skedde på påskaftonen då Jakob, en trumpetarkollega fick en liten (se webbisar på akademiska.se)

Som om inte detta vore nog kan jag berätta om när vi satt och åt glass utanför kvantum där på långfredagen, ett tatuerat par med barn gick förbi. Mannen hade tatueringar över hela sig, kvinnan hade ett snyggt tatuerat halsband, så jag vände mig till Hampus och frågade om inte han också tyckte att halsbandet var häftigt.
- Va? svarade han. Det missade jag. Jag såg bara barnet...

Kommentarer
Postat av: Leif ø Helén

Stopp, stopp, stopp! Vi är ännu alldeles för unga för att bli farfar ø farmor.

2009-04-20 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0