Presentdags

Idag var kanske inte bästa dagen humörmässigt, men hur piggar man upp sig lite?

Om man är som jag kanske man tar sig ner till stan lite i tid innan föreläsningen börjar och passar på att köpa ett par presenter =) Jag tänker inte skriva vad det var jag köpte, ifall det är så att någon som ska få något av dem läser här och känner sig nyfiken. Men ni kan få se två av paketen!



På tal om nästan samma sak så målade jag lite på våra vita kuddöverdrag till de stora kuddarna. Lite blommigt tyckte jag kunde passa. Så när jag var klar med den ena frågade jag Hampus vad han tyckte när han kom hem sen.
-Kunde du inte köpt svarta istället, svarade han...

Lika bra som köpta?

Kommentarer
Postat av: Lisa

jätefina kudar :D

2009-04-06 @ 22:38:09
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0