Vårförberedelser

Idag är det fint väder. Solen lyser, himlen är blå.

Idag har Hampus och jag tagit en promenad till Kvantum, handlat och ätit glass i solen.

När vi kom hem plockade jag fram utemöblerna och grillen från förrådet, sopade uteplatsen och krattade bort löv från gräsmattan. Så nu är vi redo för lite uteliv.

Lite synd är det att vi bara har morgonsol

Lilla Bus är också redo. Hon blev riktigt orolig när jag var ute i förrådet - jag hade gått ut genom dörren, men inte kommit ut så hon såg mej i köksfönstret, så jag var bara borta. Hjälp! Och när jag var ute och krattade och sopade sen, vem såg man i fönstret om inte en avundsjuk Bus som också ville ut... Hur ska vi klara att hålla henne inne hela sommaren!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0