Sista veckan på sommarlovet

Sista veckan på sommarlovet är här. Och med den insikten om att "ja just det, det var ju ett par grejer jag tänkte jag skulle hinna göra i sommar..."

Till exempel sortera papprena från sista kursen förra terminen, plocka undan från skrivbordet, sy en klänning, bokföra alla musikkårspapper, måla om sovrummet, skaffa katt och lägga upp ett par jeans.

Får se vad jag hinner med då, ikväll tänkte jag bocka av punkterna träna en gång till och träffa klasskompisar för första gången den här terminen...

Kommentarer
Postat av: Jana

Så skoj med en lekkamrat till lilla bus. När väntas denna komma då? Blir de en tjej eller kille? Kram

2009-08-27 @ 13:00:17
URL: http://jamisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0