Äntligen riktigt ledig

Igår var slutet på en lång och intensiv period, även kallad hösttermin. Då spelade jag på julkonsert i Törnsfalls kyrka, mysigt och vackert trots lite nervositet och kanske inte riktigt tillräckligt med övning innan från min sida. Men det blev bra iallafall.

Så nu är jag äntligen helt ledig - resten av klassen kände det så redan i torsdags efter tentan, men jag var (som ni kanske märkte lite av) rätt stressad av packande och fixande inför hemresan som gick av redan klockan sju i lördags morse. Idag tänkte vi däremot inte ha några planer alls. Inga som vi tänkt på igår redan iallafall. Kanske att vi bakar lite nötkakor. Och kanske skriuvar fast diskmaskinen (något alla tänkt på hemma, jag vet inte hur länge, men som aldrig blivit av...).

Men mest av allt ska vi ta det lugnt. Och det behöver jag träna på känner jag nu, när jag går här och känner mej alldeles otålig för att jag inte gör något. Så det behöver jag. Låt julstämningen sänka sig över nejden, här är det massa snö och jag tror minsann vi ska julpynta snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0