Gillar myror!

Idag har jag köpt två par jeans - ett par Lee och ett par Diesel, en tröja och en väska. Och detta för mindre än 500 kr sammanlagt! Jag har äntligen lyckats fynda, wow!!

Det kan iofs bero på att jag köpte både jeansen och tröjan på Myrorna, dit jag egentligen gick för att kolla om de hade nån axelremsväska som kunde passa mej. Det hade de inte, men väskorna hängde precis bredvid jeansen, så jag tänkte att jag ändå kunde kolla... Anledningen att jag hade gått ner på stan var ju att kolla jeans på Lindex, och där kostar de ju från  400 och uppåt, så ja, kolla kunde jag ju alltid. Så jag tittade på alla som var i färger jag gillade, plockade på mej dem som var i ungefär rätt storlek, och gick sen och provade. Och de passade! Ja, inte alla, men två par så de fick följa med hem =)

Sedan drabbades jag av Lisa-syndromet, jag gick omkring lite till i affären och rätt som det var höll jag i en turkos tröja som också ville följa med. Fick hålla i mej riktigt hårt för att det inte fler kläder skulle hoppa upp i händerna på mej...

Så jag kom därifrån, glad och nöjd och inte alls särskilt mycket fattigare. Gick en rond på stan för att se om jag hittade den där väskan jag letade efter, men nej. Ingenstans. Och då gick jag ändå en rätt lång runda. Till slut tänkte jag att jag kollar in på HM och finns det inte nåt där (och det trodde jag inte) så går jag hem. Men så fanns den där! Först såg jag den bara i vitt och brunt och suckade lite för den skulle ju vara svart (eller kanske turkos...). Men lite längre bort... jo, en i svart! Minsann! Mer tur! Kunde knappast blir så mycket bättre.

En nöjd Ylva traskade hem... =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

myrorna är bäst :D

2009-02-10 @ 22:06:35
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0