Idag ska jag inte somna i psykologiboken

Det gjorde jag iofs inte igår heller, men i förrgår. Igår lyckades jag med att ta mej igenom de sista kapitlena, så nu är den läst. Nu borde jag bara plugga på, eller hur!

Men nej. Efter det så gick vi och vattnade blommor hos en kompis och köpte kattsand på hemvägen. Jättetung kattsand. Mina armar kändes som de gick av flera gånger. Tur att Hampus är starkare än mej och kunde bära större delen av vägen. Nästa gång tar vi cykeln..

Sen fastnade jag i idén att göra en födelsedagstårta åt en kompis som fyller år idag. Grattis Frida!! Inte tills idag då, utan tills hon ska ha fest blir det väl. Och medan jag letade recept på vit marsipan och goda fyllningar så hamnade jag på den här bloggen! Oj oj oj! Så många recept, så många goda bilder. Det blev inte mer pluggande den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0