Jag vann =O

Faktiskt! Jag vann en utlottning! Av den boken jag skrev om för lite sen. Vad roligt! Nu ska här bli läsa av, och lite lagom sommarstuderande av den ayurvediska konsten.


Jag är fortfarande helt förstummad och glad. Faktiskt så har jag inte vunnit något sen lotterierna i Västrum på midsommar när jag var kanske åtta-nio och vann en kväkande groda i plast. Men den har jag kvar, i mitt grodfyllda badrum =)



(ja, om man inte räknar traderaauktioner och en tia på en tialott som man köper en ny lott som man inte vinner på sen för förstås...)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen! Grattis :D

2009-06-10 @ 00:13:19
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: Agnes

Den där grodan minns jag, kommer även ihåg när du tog bort hans kvack. Stackars grodan och hoppas boken kommer till nytta.

2009-06-11 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0