För mycket

Lilla Bus ligger och sover i sin fåtölj. Jag vankar runt och runt. Läser nåt kapitel i kursboken, fastnar lite vid datorn, gör mest inget vettigt. Varför?

Jo, en uppsats ska skrivas och vara klar till på tisdag nästa vecka. Jag har kommit så långt som att färglägga alla olika nominalfraser...

Två av massa sidor...

För inte så länge sen pratade jag med Hampus om extrakurser vi gått på gymnasiet. Jag nämnde min stresshanteringskurs. Han skrattade.
- Vad lärde ni er där då? Strutstekniken?

Mm. Man kan ju lätt tro det.

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Du e så söt! Din blogg kan verkligen få mig att dra på smilbanden! Hoppas det går bra med uppsatsen.



Kram am

2009-03-07 @ 01:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0