Idag känns det som...

...någon har tryckt på den här knappen:



Två avbokade patienter idag, och man får väl inte säga det, men så skönt!!!

Jag börjar bli less som det är, det känns hemskt att behöva fara iväg varje vecka, att alltid ha fullt upp, att knappast hinna vara hemma och träffa min älskling, att vara borta nästan varenda kväll.., jag blir så trött så trött..

Som tur var släppte lite nervositet och saker att göra nu, snart känns det bra igen. Eller så bra det kan iallafall. Jag kan inte hjälpa det, att åka iväg såhär tär på mej. Trots att vi har en mysig stuga och är ett bra gäng, annars hade det väl inte gått alls. Men det är bara en gång till den här terminen, och snart är det dessutom sommar och jobb och ledigt! Längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0