Film, mera film och lite annat

Igår gjorde jag i stort sett inget mer vettigt än att beställa film från cdon. Trots att jag skulle vara så duktig och läsa flera kapitel i kursboken. Det blev inget med det...

Som tur är gjorde det att jag blev glad idag innan det var dags att traska iväg till sista föreläsningen på kursen. Paketet med filmerna dundrade ner i brevinkastet!

 

Var ju tvungen att köpa Snövit, den är ju inte ute så länge varje gång, som andra filmer... Så nån gång ska jag väl få ihop den där disneysamligen =)

 

Och idag var jag och såg på film på bio, med hon som jag är kontaktperson åt. Julie och Julia såg vi. Mysigt. Och typiskt att jag är så dålig på att gå på bio annars. Borde skärpa mej där alltså.


Förresten, innan jag slutar. Vi gjorde ju faktiskt visst en vettig grej igår. Vi gick till ikea och köpte brandsläckare! Och brandfilt! (Och en massa andra saker! Men de var inte riktigt lika vettiga så de räknar jag inte upp...)

 

Okej. Slutflamsat. Imorn börjar praktiken. Heja heja oss! (Ellinor och jag har lovat varann att vi får gråta om det inte går bra, för det är minsann inte vårt fel i så fall :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0