Saker och ting

Jag har vågat gett mej på lite scrappande på senaste tiden. En kompis i musikkåren fick barn och jag fixade ett kort - efter att ha letat i hela stan efter ett lite större babykort så var det det enda alternativet. Och så här blev resultatet (hoppas ni ser trots att kamerans vitbalans vägrade samarbeta med mej).


Rätt nöjd =) Men nu har jag massa scrappdetaljer kvar, nappar, skallror och flaskor i rosa, blått och silver - och jag undrar vad jag ska ha dem till? Någon som vill ha? Ni får dem gärna =)


Sen har jag hittat en julklapp jag önskar mej! Eller jag har hittat fler, men den här var en riktig favorit =) Det finns nämligen dubbla kakburkar på åhlens - så man kan ha två sorters kakor i samma! Perfekt! En sån skulle jag hemskt gärna vilja ha. Så här ser den ut:


Och till sist. Jag köpte lite julklappar på cdon. Och passade på att köpa en av de mysigaste filmerna jag vet. Att jag inte har haft den förr! Men nu slog jag till iallafall. 39 kr är ju knappast nåt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0