Ett och annat

Försökte skriva något här igår, men jag kom inte in på sidan. Det hade kanke lite med att göra att det var en otursdag då jag bland annat trott att vi började vid nio när det egentligen var först vid ett. Var där i bra tid och tänkte stanna på eftermiddagen för att läsa - men blev så less när det var eftermiddagsföreläsning istället att jag tog bussen hem, missade hållplatsen, fick gå i regnet - så jag gjorde inget vettigt på förmiddagen bara för att.

Men dagen slutade bra till slut, vi åkte till Hedvig och åt fisksoppa, jag fick Sju Sorters Kakor från 1950 när hon rensade böcker i flyttstädningen och på vägen hem lämnade vi blod. Så något fick vi gjort.

Om helgen finns inte så mycket att berätta. Jo, Hampus mamma var ju här, det var trevligt trots regn. Men på söndagen gjorde vi ingenting alls, förutom att Hampus pillade med det här:

 

Ser ni vad det blir? Jo:

 

 

En robot från Gustaf-tidningen. Utan instruktioner eller nånting. Tänk vad han kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0