Tänkte kanske göra något nyttigt...

Usch vad trött jag är. Men så blir det väl efter en helhelg i huvudstaden. Speciellt när man nästan blåser bort då man spelar. Det var lite jobbigt sådär i kastvindarna.

Men ja. Jag hade ju tänkt jag skulle göra nåt vettigt idag. Men det var svårt. Har iallafall haft en kontaktpersonsträff och letat kängor på Gränby. Och spelat lite Mario Kart och köpt choklad, om det räknas.

Så nu orkar jag nog inte så mycket mer. Plugga, det får bli imorn. För då har jag hela dagen på mej =) Plus att horoskopet på wiit sa att det skulle bli en bra pluggdag, så då kör jag på det.

Förresten har helgen i Stockholm dessutom fört med sig lite extra bebislängtan (fick träffa trumpetarkollegan Jakobs lille sötkille och vi flinade massor med varann), och dessutom lite hästlängtan (vi förövade på K1 och kunde naturligtvis inte hålla oss ifrån stallet). Så är det.

Till slut, en bild. Så här såg jag ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0