Wishing for a Pensieve

Ibland önskar jag att jag hade en sån där Pensieve. Ni (som har läst Harry Potter iaf) kommer kanske ihåg att det är en sådan Dumbledore har för att kunna se på sina minnen igen och igen, utan att de blir förvanskade, och dessutom kunna ta med sig andra och visa dem.

Med en sån hade jag kunnat visa er precis hur Pim-Pim alldeles nyss skulle hoppa över mina stövlar och hamnade med ett bakben i varje (där har vi en Mästerkatten i stövlar-wannabe). Eller hur hon sprang runt runt igårkväll efter laserpekaren. Eller hur Lilla Bus brottade ner henne igår efter duschen bara för att börja tvätta örat på henne.

För när man bara har en kamera är man hopplöst efter när det gäller kattungebus.

Kommentarer
Postat av: Lisa

lisa <3 pimpim

2009-09-05 @ 17:20:05
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0