Kom igen, pigghet!

Wow. Jag var iväg och tränade på friskis idag. Faktiskt. 15 min på cykel och 20 på roddmaskin. Helt okej faktiskt, med tanke på att jag efter rodden tänkte ta en stund på crosstrainer också, men inte orkade stå i kö...

Så nu hoppas jag att jag kan lyckas fortsätta träna. Helst åtminstone två gånger i veckan, gärna tre om det kan klämmas in. Jag vet ju att jag blir piggare av det, det är inte bara något som jag hört andra säga att man blir, jag vet att jag blir det jag med - jag har ju blivit det förr! Så det gäller att komma iväg på den där träningen.

Tyvärr lär det bli svårare nu i vår än förr. Min kompis Frida som jag brukar träna med har brutit handleden.., och när den väl är hel igen ska hon iväg och plugga i Iran. Jag är hemskt imponerad av just det, hon är modig, men i just aspekten av vårt tränande så är det synd. Det är ju mycket svårare att ställa in en träning om man ska gå på den med nån annan... Plus att det är roligare!

Men det ska väl gå ändå. Det skulle ju inte vara fel att bli både pigg och hyfsat vältränad. Nej, precis =)

(Bara så ni vet.., det här har inget med något nyårslöfte att göra. Mitt nyårslöfte för i år är att ge mer komplimanger. Inte att hitta på saker bara för att, utan att säga allt det där bra som jag oftast bara tänker. Och hittills går det ganska bra med det tycker jag.)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag kan bli din distans träningskompis, så kan vi pusha varandra. Jag ska och träna i kväll så nu står det 2 - 1 till mig ;)

Lycka till med träningen syster!

2010-01-11 @ 14:09:16
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0