Så var man 25 då

Tack så hemskt mycket, alla som gratulerade mej på min födelsedag! Det blev en fin dag till slut, trots att den började redan halv sex på morgonen då jag nästan blev väckt av en Hampus som skulle till jobbet. Ett par pussar senare så gick han, jag sov vidare och försov mej nästan till jobbet.

Men väl där blev det en bra dag, och visar man så här tydligt att man fyller år, då blir man också gratulerad av alla som ser det:




Så dagen gick som en jobbdag brukar, lite gladare kanske trots inte jättefint väder. Och sen när jag kom hem klockan fem blev jag överraskad med både blommor, paket och tårta!

 

Jag har sagt det förut, men det är lika bra att säga det igen - jag har världens sötaste älskling! <3

 

Så på kvällen gick vi och åt på restaurang, uteservering såklart då det blivit både varmare och soligare. Oxfilé till mej och svärdfisk till Hampus. Till efterrätt gick vi hem och åt min tårta, eller rättare sagt lemon curd-paj med marängtäcke. Mums.

 

Och i helgen har mina föräldrar varit här, vi har gått i Botan, varit på Ikea, hälsat på gammelfaster Hedvig och haft det bra helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Stort grattis i efterskott! Ser ut som du hade en härlig födelsedag! Kram!

2010-07-05 @ 21:06:45
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0