Att vilja och att inte vilja, på samma gång

Idag var jag riktigt peppad på att gå och träna. Antingen vanlig jympa halv fem eller styrkemedel halv sex, det var de som jag tyckte passade bäst när jag kollade.

Men så började det snöa. Och snöa och snöa och snöa. De bitar av gräsmatta och torr asfalt som skymtade så sent som i morse är nu helt täckta av säkert en decimeter snö. Och luften är full av yrande snöflingor. Jag är inte alls pepp på att gå ut i det, inte ens bara den knappa kvarten som det tar att gå till Friskis.

Sitter och funderar på om jag ska investera i ett Wii Fit. En sån här dag skulle det verkligen vara värt det. Slippa gå ut, men ändå kunna träna. Så värt det.

Eller om jag ändå ska trotsa vädret och ge mej av till Friskis. Vill jag? Ska jag?

Kommentarer
Postat av: Kariin

Wi fit wii fit.

De är skojsigt.

Kul att träna hemma men så kan man gå på Friskis oxå för deger nog liiiite mer än Wii Fit.

Kram

2010-03-21 @ 19:35:59
URL: http://kakakakelaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0