Man ska aldrig säga aldrig

När all klädreklam damp ner i brevinkastet för några veckor sedan slogs jag av all denim. Jeans, jeansskjortor, jeansjackor... Och jag vet att jag sa till Hampus "Nej, jag ska aldrig köpa en jeansjacka!" för sist jag hade jeansjacka var det av en sån hemsk åttiotalsmodell att det inte var alls något snyggt någonstans och jag mår fortfarande nästan dåligt när jag tänker på det.

Länge trodde jag inte att det skulle hända heller, för de jag såg i affärer var typ precis såna jackor, om än att de kanske satt lite bättre. Men så råkade jag gå in på KappAhl av alla ställen. Det händer nästan aldrig att jag köper något där (om jag inte har rabattkupong, då kan det hända). Och vad får jag syn på, om inte en riktigt riktigt snygg jeansjacka?!

Och då den fanns i rätt storlek (något som nästan heller aldrig händer på KappAhl), jag hade en 30%-rabattkupong och det var en sned dragkedja som jag velat ha på en jacka väldigt länge - ja då var jag ju bara tvungen att slå till! Tänkte jag skulle gå in på deras sida och låna bilden så ni får se vilket fynd.., men då fanns den inte där. Men en mycket lik är den här från Gina Tricot, tänk er med längre ärmar och helt enkelt lite snyggare så har ni min.



Nu är det bara för våren att komma tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åå snygg!

2010-03-20 @ 10:49:44
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0