Att göra, eller inte göra

Idag var jag iväg och lunchtränade! Tänkte inte så mycket innan utan tog på mej träningskläder, gick ut i halkan och tränade flex på Friskis en timma. Så skönt! Jag måste försöka komma igång med träningen igen, har varit en dålig period nu med mycket stress och andra jobbigheter. Men det är ju så värt att komma dit inser jag varje gång jag är där.

Sen när jag kom hem för ett tag sen tänkte jag att jag borde en hel del. Som att äta, duscha och skriva en jobbig inlämningsuppgift om döva och hörselskadades tal. Och ja, nu äter jag iallafall. Och jag har tittat på inlämningsuppgiften. Den ser faktiskt okej ut, förutom att det enda jag skrivit på båda "skriv en A4 om det här"-frågorna är "Oj, oj..." Men mer än så har det inte blivit.

Ja, ja. Så länge jag inte lämnar in frågorna med det svaret ska det nog gå bra allting. Nu ska jag måla naglarna, lägga en ansiktmask och sedan duscha. Låter väl som en plan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0