Blä - ordbajs!

Nu har jag äntligen skickat in hemtentan. Två timmar ikväll gick nog åt att titta på den och våndas. Sedan visste jag ingen annan råd än att ordbajsa. Så jag tror inte att de två diskussionsfrågorna är jättebra. Jag tror iofs inte att de är jättedåliga heller. De är åtminstone tillräckligt långa. Och handlar om ungefär rätt saker, med ungefär rätt ord.

Ja, det är nog så bra jag kan få det den här tiden på terminen. Nu hänger allt på hur hårt det rättas, men om jag ska få komplettering på nån tenta så borde det vara den här. Är inte helt stolt över min prestation.

Godiset räckte precis förresten. Tror jag ska behålla samma mutlista till nästa hemtenta - då om lary!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas inte din examinator läser din blogg!!! :)

Kram! Mamma

2010-11-20 @ 12:35:14
Postat av: Ylva

Då är det tur att vi har kodade tentor ;) Kram!

2010-11-20 @ 13:17:47
URL: http://fnurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0