Mutor och andra tricks

Idag är sista dagen att skriva på den dumma dövhemtentan. Inlämningsdagen är imorgon men då är det heldag i skolan och förhoppningsvis rep på kvällen. I nödfall får jag skippa repet, men vet att jag skriver dåligt när det blir för sent på kvällen.

Men jag vill inte.

Usch vad det tar emot. Ändå försöker jag intala mej att när jag skrivit klart den här och nästa inlämningsgrej så är det slut på examinationer för i år! När jag skrivit klart dem får jag utnyttja mitt presentkort på en sminkkurs! Jag har min logopedtröja på mej och tänker att den har jag för att jag kan så himla mycket logopediska saker, inklusive allt jag ska skriva om! Om jag skriver duktigt nu en stund får jag gå och köpa godis!

Hmm, det känns lite bättre nu när jag skrivit ner allt. Kanske skulle gjort det med en gång. Har iofs inte öppnat dokumentet än, men om jag har min mutlista framme kanske kanske det kommer gå att få saker och ting gjorda idag.

Okej, tidsgräns för godiset. När jag skrivit klart småfrågorna. Eller en av de stora.

Heja mej, that's a deal!

Kommentarer
Postat av: lisa

Heja Yvula!

2010-11-17 @ 17:19:29
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0