Mitt i en hemtenta

Idag har jag varit rysligt effektiv. Ja, för att vara mej alltså. Hittills har jag svarat på nästan tolv frågor på hemtentan. Med de fyra jag svarat på sedan innan av ett totalt antal på arton frågor innebär det att jag har två frågor kvar. Härligt. Jag borde ju hinna med dem idag också, bara jag fokuserar lite.

Just nu är jag däremot lite ur fokus. Tänkte ta en promenad upp till affären, få lite frisk luft och hämta ut lite paket. Jag kände mej lite tråkig och shoppinglös förut så jag råkade beställa grejer både här- och därifrån. Och ups, så blev det lite mycket kanske. Men det får gå ändå =)

Och imorn ska jag jobba. De ringde imorse och frågade. Först om ikväll, men då kände jag att jag ville vara hemma med älsklingen. Men imorn gick bra, jag tänkte att det nog skulle bli lite mer effektivitet i hemtenteriet om jag inte hade så förskräckligt lång tid på mej. Och visst hade jag rätt i det. Kanske börjar jag lära känna mej själv? Vet hur jag ska lura mej att jobba på om inte annat..

Så ut och gå var det ja. Och sen försöka svara på de frågor som är kvar. Kvittar om det inte blir jättebra svar, det är det jag har fredagen till, småfix och ändringar och sånt. För tänk vad skönt att vara klar i god tid med en hemtenta för en gångs skull. Det blir första gången i så fall. Och minsann om jag inte tänker fira det med en helt ledig helg! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0