Dagens duktighet

Nu har jag ägnat kvällen åt att svara på frågor på valkompassen på sverigesradio.se. Den bästa sådana jag testat hittills. Det blev ett rätt jämnt resultat måste jag säga, men de partier jag lutar mest åt att rösta på hamnade iallafall i topp. Så då borde det ju stämma hyfsat iallafall.

Någon kväll nu ska jag läsa lite mer på deras hemsidor, så jag vet lite mer än bara vallöftena man fått lite här och där. Inte för att jag hoppas på att något parti tycker precis som jag. Men för att veta att jag inte röstar på något som jag absolut inte kan ställa upp på, trots att resten verkar bra.

Men det blir inte ikväll. Nu ska jag gå och sitta nån annanstans än framför datorn. Förbereda mej lite inför praktik igen. Kolla upp hur kortison påverkar stämbanden till exempel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0