Grattis mej!

Jag kom inte ihåg själv att det var min namnsdag idag. Men så blev jag gratulerad av min bror Carl, min mormor och morfar, min kompis Lisa och två kompisar som båda heter Daniel på facebook.

Vad glad jag blev! Tack så mycket!

Namnsdagar är liksom ett bonusgrattis man får om nån kommer ihåg. Det händer inte alltid, själv kan jag ofta se att nån har namnsdag men ändå glömma säga grattis. Men så glad man blir när man får ett ändå!

Och ja, Hampus sade grattis han med. När jag berättat hur glad jag blev för de andra gratulationerna :p

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh! Såg det i tidningen i morse och tänkte att nu ska jag komma i håg och skriva grattis. så, Grattis på namnsdagen! =) Kram

2011-04-12 @ 18:09:26
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis i efterskott!! Glömde bort, men Maria kom jag ihåg:) Kram!!

2011-04-13 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0