7,5 poäng att hoppas på

Pust och suck. Nu har jag äntligen skickat in min tentauppgift i pedagogiken. Den som skulle varit klar först i mars och sedan i maj. Sista dagen idag på uppsamlingstillfället och jag tror jag lyckades få ihop allt såpass bra att jag nog kan bli godkänd. Men vi får hålla tummarna, för jag har ingen aning om vad de ställer för krav. Men som Hampus sade, det är en A-kurs, så de borde inte vara allt för höga.

Så nu ska jag ta det lugnt och njuta av min sista mammalediga vecka för den här gången. För den 29e drar terminen igång och med det magisterarbetet. Heja!

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack för omtanken söta Ylva! Jag ska härja på Fuji. Kram!

2011-08-21 @ 21:57:19
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0