Idag och sex dagar till

Idag och två dagar till den här veckan, fyra dagar nästa vecka. Sen börjar äntligen Hampus sin föräldraledighet och Saga och jag slipper ensamma morgnar och långa kvällar. Äntligen säger vi, men mest glad är ändå Hampus som har fem månaders pappaledighet att njuta av.

Alltså är det dags för mej att börja plugga. Eller rättare sagt skriva magisterarbete. Så opepp som jag har varit på det hela sommaren trodde jag ett tag att det nog aldrig skulle gå. Men så skulle jag förklara lite för mamma vad det egentligen är som vi ska göra, och insåg än en gång att det ju är ett riktigt intressant ämne. Ge det ett par veckor till, ja till terminen börjar ungefär, så är jag nog redo att köra igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0