Supersöta supersaga

Om Saga sitter med mej vid datorn (eller står), brukar hon gilla att titta på bilder. Speciellt på sig själv. Men jag tänkte att det vill väl kanske andra också göra.. så här kommer ett gäng:

Först, Supersöta supersaga!

(Om haklappen är lite för stor blir den lätt en superhjältemantel. Åtminstone nästan)

 

Soffmys!

(Alla ville ligga på Hampus, men ingen på mej...)

 

En nöjd Saga har precis börjat greppa det här med greppande..

(jepp, nytt sen förra veckan)


..och då kan man ju vara med pappa och spela Wii!


Och till sist - en glad Saga! På en glad filt! Det är fint det =)


Kommentarer
Postat av: Bengan

Det här är lill-Ylva. Vad lik sin mor hon är.

2011-08-24 @ 20:10:02
Postat av: Jana

Ska absolut skaffa ett stödbälte. Antingen köper jag ett själv eller så frågar jag om ett när jag ska ner till sjukgymnasten, man får tydligen låna där enligt andra gravida :) Så söt saga är... märks att hon blivit lite "äldre" redan... kram till er!

2011-08-24 @ 21:30:00
Postat av: Jana

Ska absolut skaffa ett stödbälte. Antingen köper jag ett själv eller så frågar jag om ett när jag ska ner till sjukgymnasten, man får tydligen låna där enligt andra gravida :) Så söt saga är... märks att hon blivit lite "äldre" redan... kram till er!

2011-08-24 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0