Tre månader och allt däromkring

Lagom till Sagas tremånadersdag (då hon förresten vägde 5 kg nästan prick, var 57,5 cm lång och fick sina första vaccinsprutor, aj aj) har jag grävt fram min gamla webbkamera ur lådan. Den användes flitigt de två månader efter att jag och Hampus träffats innan han flyttade upp till mej, men har sen dess mest legat bortglömd och oanvänd. Den är ju inte så snygg, liknar mest en robot ur spelet Portal, men funkar precis som den ska. Nu kan alltså Sagas mormor och alla andra som vill skypa med Saga få göra det hur mycket de vill (fast helst via msn). Ring upp bara så ordnar vi det.



Och förresten, på bokhyllan i bakgrunden syns en liten fisk från en utgående ikealampa vi köpte åt Sagas rum. Så nu ska vi bara ha ett rum åt Saga att ha den i...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så kul!! Jag ska också leta fram en webbkamera, så mormor (jag) kan hålla kontakten med Saga.

2011-08-07 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0