Lite ledigt

Ibland går det helt enkelt inte att hinna göra allt det nyttiga som man tänkt när man har två lediga dagar på slutet av en vecka. Det kan vara så att det beror på att det jag behöver är att vila. Igår var det iallafall så, när Hampus gick till jobbet somnade jag på soffan och sov ett par mycket sköna timmar. Efteråt kände jag att förkylningen som verkat vara på väg innan istället var på tillbakagång. Ett bra initiativ av kroppen alltså.

Lite nyttiga saker har det nog faktiskt ändå blivit när jag tänker på det. Och förhoppningsvis blir det lite till i helgen. Finns många planer och idéer, så bara jag får in nåt kul och sen lite pedagogikplugg så blir det alldeles lagom. Och lite klapp på Alien förstås, det får man inte glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0