Onyttighetsskåpet

Hela dagen idag har jag sett fram emot vår onyttighetshelg som börjar nu. Hampus och jag har nämligen insett att vi har massa chips, godis, nötter, läsk och annat som bara väntar i vårt onyttighetsskåp. Så det är dags att göra nåt åt det, och hur gör man det bättre än att ha en riktig myshelg hemma?

Var det nån som frågade hur man i allsin dar kan få ihop ett sånt här skåp? Tja, det är inte så svårt om man är som vi. Vi köper chips som inte går åt på fester för alla andra har också med. Hampus fyndar massa billigt godis på ikea. Jag drabbas av akut godissug på stan, men allt jag köper går inte åt. Och sen hamnar det i skåpet.

Skåpet är det ovanför skafferiet. Man öppnar det inte varje dag, så allt kan få ligga rätt orört. Och dessutom ser ni väl vinkeln på det här kortet:


Det är precis så som det ser ut för mej. Jag når helt enkelt inte upp utan att klättra. Så det är bara om jag verkligen, verkligen är sugen på nåt där som det är värt besväret. Annars är det lättare att ta en morot i kylskåpet eller lite russin i skafferiet.

Men nu så, den här helgen =) Vi får se hur mycket vi lyckas få i oss. Och jag lovar att jag inte ska skylla på Alien om jag råkar ha gått upp ett par tre kilon på måndag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0