Afasi när det är som bäst

Har precis haft afasigrupp nu på praktiken. Mycket mycket trevligt. Och roligt. När det är så här kul kan jag absolut tänka mej att jobba med neuro!

Alla inriktningar av logopedin har ju sina för- och nackdelar, men det mesta är ju oftast väldigt kul ändå. Det är ju faktiskt därför jag valt att plugga just det här. Blir jag neurologoped så blir det alltså så mycket grupp som möjligt. Med mycket fika såklart, då det är ett av de mest uppskattade inslagen =)

Ska skriva lite journal nu, sen är det bara att hoppas på att tågen går hem bättre än de gick hit imorse. Alltså inte en och en halv timma för sent.. Lite vill jag hinna sova innan det är dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0