No säng no more

Idag fick jag äntligen sålt vår 120-säng. Den har till katternas belåtenhet stått lutad mot väggen i sovrummet, perfekt att klättra, spana och sova på. Men inte nu längre. Efter ett tag på blocket och faktiskt flera stycken mer eller mindre seriösa personer hört av sig, så ringde en kille igår, prutade ner priset lite och kom och hämtade den idag. Så till slut så.

Pengarna hamnade direkt i vår barnvagnsfond. Jag har lovat Hampus att inte vara för tidigt ute, men det är ju så svårt. Det är lite som innan jul, att jag köpte alla julklappar och allt för att julen skulle komma så snart som möjligt. Nu vill jag fixa alla barnsaker så det bara kan bli dags när som helst!

Men nej, jag ska försöka hålla mej. Det fungerar ju faktiskt inte så även om det känns som det. Blocketsurfar bara lite... och så länge det är lång tid kvar kan man ju hålla utkik efter något som är precis vad man vill ha. Intalar jag mej iallafall, så har jag nån ursäkt att hänga där bland alla barngrejer.

Ja ja, så sängen är såld. Igår var jag duktig och fixade bokföring och bokslut för musikkåren. Då är det väl bara stamningsplugget kvar, så går helgen till historien som den effektivaste nånsin. Eller åtminstone på ett bra tag. Eller... ja. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0