Roligare den här gången

Jag har precis skrivit klart och skickat in min hörselkomplettering. Och det var förskräckligt vad mycket mer intressant det var nu! Nästan roligt =) Tänk vad stress kan förstöra mycket...

Nu borde jag alltså lägga lite tid på att plugga statistik. Det har jag inte gjort ett endaste litet dugg. Eller jo! Förut idag satte jag in alla papper i en pärm. Det räknar jag som en start.

Frågan är om jag kan tycka att det får räcka för idag. Hittade nämligen en sammanställning av normal tal- och kommunikationsutveckling bland just hörselpapprena. På engelska. Så det jag helst av allt skulle vilja är att sitta och studera den och så översätta den till svenska. Konstigt egentligen vad man kan bli sugen på att göra. Men det är ju sånt som är intressant! För en liten språknörd som jag iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Suck... Logopeder... :P

2011-01-09 @ 01:38:59
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi överger ordet "normal" och ersätter det med "typisk" enligt Liberg. Kram! Mamma

2011-01-09 @ 17:18:17
Postat av: Ylva

Just det, typisk! Att jag aldrig kommer ihåg :P Kram!

2011-01-09 @ 17:23:22
URL: http://fnurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0