Det ska börjas i tid

När jag inte bloggat på länge känner jag alltid att jag borde göra ett långt inlägg om allt som hänt sen sist. Och ju längre tid det dröjer desto mer saker blir det, och desto jobbigare känns det att skriva det där inlägget.

Men jag måste ju faktiskt inte redogöra för allt. Det kanske räcker att säga att vi var hemma i Västervik förra helgen, det var trevligt och Saga fick träffa sin yngsta morbror, sin gammelmormor och gammelmorfar och många andra släktingar inklusive två små sysslingar för första gången.

Och sen kan jag få skriva den lilla grej jag bara tänkte göra ett litet inlägg om egentligen, nämligen att Saga har börjat uppskatta högläsning och att titta i böcker åtminstone litegrann. Vi har gått med i både Goboken och Barnens Bokklubb och ser fram emot många roliga barnboksstunder. Men än så länge är det lika kul att titta på bilderna i Forskning och Framsteg. I senaste numret fanns både kor, insekter, kartor och en massa professorer bland mycket annat. Det är tur att man är intresserad av allt när man är liten.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hem och hämta alla bilderböcker, Ylva :)

2011-08-07 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0