Alla hundra dagar

Idag var sista dagen på praktiken. Sista någonsin.

Och jag är så glad att jag var på ett så bra ställe den här sista gången. Det känns verkligen som att jag är redo att börja jobba. Som att jag faktiskt kan. Som att det skulle gå riktigt bra till och med =)

Och jag blev så glad på slutsamtalet idag. Sista slutsamtalet någonsin. Få höra berömmande ord från handledarna. Få höra att de gärna skulle låta sina barn gå till mej som logoped. Stolt och glad, det är jag!

Hundra dagar på praktik är hur lång tid som helst. Som går hur snabbt som helst.

Och om ett år, bara ett år som inte är så förskräckligt lång tid egentligen, har jag förhoppningsvis jobb. Eller jobb på gång. Åh, jag längtar! Det ska bli så kul =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis =)

2011-03-15 @ 21:38:43
URL: http://krimhild.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0