Lite sånt vi gör

Nu de senaste dagarna har vi inte planerat så mycket, Hampus och jag. Men som av en händelse har vi hunnit med att göra en hel del saker. Ändå, eller kanske trots allt.

I förrgår hann vi ut på inte mindre än tre promenader, varav den sista till en mysig kväll att fira två kompisars födelsedagar. Vi satt ute från halv åtta till tio, mycket längre än vi nånsin trott vi skulle orka, men det var så trevligt att träffas och prata att vi stannade ända tills det blev för kallt. Och Saga fick vara premiärbebis att hålla i för hela tre kompisar, det är inte dåligt =)

Igår gick dagen lite snabbare, kanske för att natten varit lång.. Men Hampus och Saga gick och handlade och jag fick sova middag, tre timmar på soffan. Så skönt. Och så blev det film på kvällen, premiärfilm för lilla stumpan. Prinsessan och grodan såg vi, och det passade ju bra med en liten grodbebis på magen.

Eftersom jag fick min tupplur igår är jag hyfsat pigg idag, de andra två sover en stund till just nu. Så jag passar på att vara uppe, ska ta mej en dusch och sen blir det nog att försöka tvätta. När det är klart tänkte vi ta en familjepromenad till stan. Där ska jag bjuda Hampus på glass för att han är bäst i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Jana

Tycker absolut vi ska ses när ni kommer ner. Vi får höras av då! Har en present liggandes till lilla saga här ;) Kram!

2011-05-22 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0