Mina sötisar

En vecka gammal blev hon igår, vår lilla gumma. En väldigt mysig vecka. Och trött. Och virrig och hungrig och gosig och lång och snabb och gråtig och lycklig, ja.. allt på en gång.

Mitt i allt det här är bloggen inte första prioritet. Inte datorn överhuvudtaget. Men igår tänkte jag ändå lägga in lite bilder, för att stilla lite nyfikenhet. Jag hann lägga in dem i datorn, sen fastnade jag och bara tittade på hur söta mina älsklingar var. Idag har jag kommit lite längre, nu delar jag med mej av sötisarna.

 

Men det var nog allt för den här gången..


Kommentarer
Postat av: Daniel Olsson

Man glömmer fort hur små de kan vara när de kommer ut :-)

Skall bli kul å få komma och hälsa på den lilla snart, bara Hanna kan ta å bli helt frisk så vi inte smittar den lille.



/Daniel, Magda och Hanna

2011-05-09 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0