Stora Saga

När jag tittar tillbaka på den här hösten vet jag att jag kommer ångra att jag inte skrev mer om vad som hände, hur Saga var och vad hon lärde sig. Men jag får tänka på att jag faktiskt klarade av att skriva ett magisterarbete med en ganska nyfödd liten dotter, och att den ork jag hade över efter de långa dagarna använde jag hellre till att gosa med henne och Hampus än att skriva här.

Men nu så kanske det kan bli ändring på det, vi kan ju hoppas. Kan ju börja med att berätta att hon har blivit så stor nu lilla tjejen. I fredags var vi på långpromenad och fyndade både gåvagn och egen minitoalettsits åt henne. Båda har hon invigt nu, men det är ingen tvekan om vad som är favoriten.


Nej, hon går inte själv än. Står inte själv riktigt heller, man måste hela tiden vara beredd då hon glömmer bort balansen. Men det är på god väg. Fick hon bestämma själv skulle hon ha tag i våra händer och gå gå, runt runt, här hemma hela dagarna. Men vi hoppas väl att hon kommer på det där med krypandet först så hon känner att hon kan ta sig fram själv. För visst kan hon åla och rulla lite, men mest runt och lite bakåt..

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

"Vad ska du göra? Ta katten och köra!" Vänta bara tills hon försöker med det!! Kram!

2012-01-09 @ 17:26:43
Postat av: Daniel Olsson

Häftigt nu springer hon snart runt själv!!

Lär hon sig krypa kan hon få lära Hanna sen, Hanna verkar tycka det var onödigt..

2012-01-11 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0