Äntligen hemma

Efter en helgs jobbande är jag nu hemma. Kan slappa ända tills imorn kl sex... då är det upp till jobbet igen. Men men, jag har nu jobbat klart min femte vecka, har bara tre veckor kvar och sen tre veckors ledigt =) Härligt!!

Då ska jag hem en sväng, måste kolla med en del kompisar när de är där och när/om de åker och så vidare så jag förhoppningsvis kan pricka in en träff med dem. Och sen ska vi till Gotland, som det ser ut nu blir det antagligen vecka 34 för då kan Hampus, tror han iallafall.

Och Gotland ja, det har vi precis kommit hem ifrån. Eller, precis och precis, vi kom hem i torsdags kväll, eller ännu mer rätt, i fredags natt. Tog en sen båt nämligen och glömde kolla hur tågen och bussarna gick hem. Så till sist fick vi ta pendel och upptåget och kom så småningom hem halv två på natten. Bara lite segt då jag skulle upp och börja jobba fem och en halv timma senare =)

Härligt var det där iallafall, samlade massa energi genom att gå i solen, klättra omkring bland raukar på Fårö och ha det allmänt bra. Jag trivs så bra där så det är inte sant =) Även om jag inte bor där mer än hemma hos Hampus föräldrar då vi är över så känns det ändå som hemma, nästan överallt.

Mamma och pappa kom också dit, träffade för första gången Hampus föräldrar. Spännande, men det gick bra.., förstås =) Vi trodde nog inget annat. Och det blev bara ett enda missförstånd på Helen och Helén, våra mammor heter nämligen det båda två. De är också lika gamla, det är lite kul.

Så så är det nu för tiden, men nu ska jag ut och sätta mej i solen och njuta lite av solen och det fina vädret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0