Tillbaks igen, men blöt

Nu har vi varit iväg och firat lillasysters student. Grattis! Och så kan jag börja känna mej gammal, eftersom hon alltid varit lilla syster...

Så nu är vi hemma, jag har jobbat och det har regnat på mej. Som tur var inte förrän sista ärendet så jag behövde bara jobba en timma till med dyngsura kläder. Och dum som jag var bytte jag inte om meddetsamma jag kom hem heller utan satt och velade framför datorn ett tag om jag skulle äta nåt litet först eller inte. Men sen minsann var duschen skön.., det är inte ofta jag drar upp värmen så, men den här gången behövdes det.

Annars händer väl inte så mycket mer. Jobb är det som gäller för mej, skola för Hampus. Förutom nästa vecka då han får rycka in igen, de klarar sig inte utan honom på hans gamla jobb...

Tills nästa gång vi kommer hem, en bild på Katten bland blommorna i våras, pappa har tagit den och jag lånar den. Hon är så fin. Och full av överraskningar - pappa skulle ta en bild på huset för att få med flaggspel och björkar och allt från studenten, och inte förrän han ser på bilderna efteråt ser han att Katten suttit på trappan hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0