Dansar bort regnet

Det har varit en bra helg det här. Förutom vädret då. Spöregn hela dagen idag...

Men igår hade vi en jättetrevlig dag med brasset i hemvärnet, Linnékvintetten var på besök och guidade oss genom en hel massa danser och en musikallåt där jag fick spela solo! *stolt och glad*

Och idag var vi i Boländerna (..ja Pernilla, igen...) köpte en ny kruka (inte åt katten) och lite annat. Hampus satte igång med brödbak när vi var hemma igen och jag, jag gick på danskurs! Kul, kul, var lite nervös i början då Sporre, min lumparkompis som anmält mej, inte kunde komma, men det släppte snart. Vi lärde oss lite grunder, steg och sånt, jag hälsade på en massa killar då man bytte partner hela tiden.. och de flesta hette Erik...

Missar nästa gång då jag är hemma, men sen tänker jag då gå på allt =) För det här var kul!! Och att regnet dessutom hade slutat när vi dansat klart, det var ju bara ett plus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0