..och jag var Lisa

Preklin igår! Vår fest, som äldreklassarna fixat åt oss =)

Tema /l/ (vilket betyder fonemet l alltså, för er som inte har läst fonetik), och Lucia kom, en Lila snygging, två Lady, en Löpare, Log Lady från Twin Peaks och många fler.. och jag var Lisa. Det var Lisa också så vi var två!



Riktigt kul fest! Men nu är det dagen efter och jag ska strax ta tåget till Falun (det går om en timma) och plugga Barnets språkutveckling med Linda hela eftermiddagen. Och sen är det dags för praktik i dagarna två. Håll tummarna för mej på tisdag - då har jag min första patient!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du var världens bästa Lisa2! :D

2009-04-19 @ 14:11:31
URL: http://thefoolonthehill.blogg.se/
Postat av: am

Söt! Tackar! :)

2009-05-13 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0