Bokrea!

Idag började bokrean! Jag hade inte tid att gå, men imorn minsann. Då har vi tre timmars lunch, så då ska jag hinna med att gå runt och bläddra i massa böcker och kanske köpa några också..

Sitter just nu och tittar i katalogerna vad jag ska kolla lite extra på och några böcker ser ju mer intressanta ut än andra. Rutiga bakboken till exempel, eller Massageboken...

Man vet ju inte vad som händer när man köper en bok. Förra året köpte jag en fågelbok och en kattbok på rean. Och ja, jag har lärt mej känna igen både grönfink, nötväcka och gråsiska. Plus att vi faktiskt skaffat katt! Så det blir minst sagt spännande att se vad som händer i år.

Hittar också andra böcker som låter lite spännande. Vad sägs om The hippie handbook? Lär känna psykopaten? Eller min favorit - Sticka till din hund!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0