Att gå utan att få ont i foten

Äntligen har jag varit och fått mina hålfotsinlägg. Det låter ju inte alls särskilt bra på något sätt med sådana, men jag tror nog ändå att det är precis vad mina stackars fötter behöver. Det och att inte gå i för trånga skor. Vet inte hur många gånger jag hört det egentligen, men man tror ju inte man ska drabbas av hallux valgus och allt vad det heter förrän man blir gammal åtminstone.

Men nej då. Min högra fot har blivit sned och gör ont när jag går, så nu blir det ordentliga skor för min del. Utom till fest, lite fin ska man väl få vara.. =)   ..Undrar hur man gör med sandalerna på sommaren förresten..?



Inte kan man tro att de här är värda över tusen kronor... eller?
Tur att jag har en väldigt snäll mamma som ser till att jag inte är utfattig efter detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0