Härlig midsommar!

Var ju iväg och träffade mina  lumparkompisar över midsommar. Så kul att ses igen, att prata, att hoppa på studsmatta, att ligga i en stor hög, att skråla tillsammans, att gå på promenad i regn, att prata mer, att gå rakt in i en glasruta, att leka lekar, att minnas, att ha så roligt tillsammans!

Två tyvärr, tyvärr. Ett, jag tog massa kort. Men det var inte med min kamera alls, utan bara med Tomas och Matildas eller med Uffes. Så jag kan inte visa något än. Ni får tänka er stämningen istället. Två, jag kommer missa det som händer i sommar - högvakten och Ystad tattoo, så vi kommer inte ses på ett bra tag säkert. Men man vet aldrig. I höst kanske det blir brassbandssm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0