Drömma kan man

Mamma frågade lite försynt om den där ljusstaken jag skrev om förut. Var det något jag kanske önskade mej i födelsedagspresent? Nja, säger jag. Det skulle ju inte vara fel, men själva anledningen till att jag skrev om den var att Hampus trodde det var en gammal ikea-ljusstake, och då borde det ju finnas rätt så många fler ute i landet. Vi vet dock inte säkert, den var inte med i vår äldsta katalog - men vi har ju inte bott i lägenhet längre än sen 07 så nån äldre katalog än så har vi inte... Har någon nån ännu äldre katalog skulle det vara kul om ni ville titta efter =)

En sak jag däremot önskar mej i födelsedagspresent är en sån här!


En shakti - spikmatta!

Jag har läst på så många bloggar, så många foruminlägg, att detta var ett av de bästa köpen de gjort, och sen när Tove impulsköpte en igår för att hon saknade den hon fick låna av en korridorare så blev jag övertygad. Jag vill också ha!

Inte nog med att den ska öka blodflödet genom musklerna så att de slappnar av, det ska också hjälpa mot stress, sömnsvårigheter och andra jobbigheter. Låter inte det hur härligt som helst?

Det finns dock en hake, såklart. Priset. Den är rätt dyr... Jo, jag tror den är värd det. Men det betyder inte att jag har de pengarna. Men jag har ju födelsedag snart (allt är relativt), och önska kostar ingenting... ;)

Kommentarer
Postat av: am

Åh! Tala om för mig om det funkar!

2009-05-13 @ 23:47:14
Postat av: Anonym

Ljusstaken påminner om en som fanns på Guldfynd en gång i tiden. Jag tror mormor fick en sådan av oss i julklapp för några år sen.

Spikmatta,det kanske inte är så dumt att bli fakir:)

2009-05-14 @ 18:16:03
Postat av: Ylva

Am - Tove är ju faktiskt helt övertygad om att den funkar, men får jag en lovar jag berätta!



Anonym (liten syster?) - Guldfynd minsann! Jo, jag hade för mej att jag sett den förr någon gång iaf. Kanske kommer nåt på spåren där.. =)

2009-05-15 @ 20:41:00
URL: http://fnurry.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vilken färg ska du ha, efter en massa rykten på jobbet har jag hört att den gröna och oranga, eller vad det nu är för färg, har olika effekter. Jag frågade pappa om vi kunde köpa en sådan fast han gillade inte den idén, just då. Men jag tror den är hur bra som helst, folk verkar i alla fall kunna somna hur lätt som helst på den. Efter ett par minuter när de slappnat av.

2009-05-19 @ 16:29:25
Postat av: Anonym

Vilken färg ska du ha, efter en massa rykten på jobbet har jag hört att den gröna och oranga, eller vad det nu är för färg, har olika effekter. Jag frågade pappa om vi kunde köpa en sådan fast han gillade inte den idén, just då. Men jag tror den är hur bra som helst, folk verkar i alla fall kunna somna hur lätt som helst på den. Efter ett par minuter när de slappnat av.

2009-05-19 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0