Lite typiskt..

När vi var hemma i julas, eller om det var till lilla systers födelsedag, så kom Hampus på att det skulle vara fint med en kandelaber. En sån där ljusstake med fem ljus i som lyser upp riktigt bra.

Så jag har kikat lite på myrorna och kupan, men inte hittat något. Idag såg jag däremot en riktigt fin på tradera men tänkte att jag skulle fundera lite. Och när jag väl kommit på att jag ville ha den så var auktionen slut...

Typiskt kan man säga, för det brukar jag (och Nasse) göra. Men om ni skulle få se en sån här någonstans, slå till! Jag köper den så gärna av er sen! Annars, säg för all del vart jag kan hitta den =)


Bild från auktionen på tradera...visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ett tips för någon till någon annans födelsedag kanske???

Kram! Mamma

2009-05-09 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0